Friday 4 September 2015

Guru-guru Yang Melakukan Salah Laku Seks Dengan Pelajar - Bhg 2


Lisa Robyn Marinelli
Lisa Robyn Marinelli berumur 40 tahun. Ditangkap ketika melakukan seks dengan pelajar lelaki bila pelajar tersebut keluar dari kereta. Lisa memberi pelajar tersebut seluar dalamnya sebagai cenderahati kerana memuaskan nafsunya. Lisa Robynbernafsu terhadap pelajar lelaki yang berumur 15 tahun itu apabila anak perempuannya berpasangan dengan pelajar lelaki itu.Cikgu berumur 40 tahun itu dijatuhkan hukuman tidak boileh meninggalkan kawasan rumahnya selama setahun.




 Helen Goddard
 Guru muda yang cantik ini berumur 26 tahun. Dia merupakan guru musik London School for Girls (sekolah yang dianggap mahal) Menjalinkan hubungan lesbian dengan pelajar perempuan setiap kali sesi kelas trompet tamat. Dipenjarakan selama 15 bulan.



 Jaymee Wallace

Guru berusia 28 tahun dituduh melakukan hubungan lesbian dengan seorang pelajar perempuan selama 18 tahun. Pelajar perempuan tersebut berusia 15 tahun ketika menjalinkan hubungan tersebut . Pihak berkuasa menyatakan Wallace telah melakukan aktiviti seksual dengan murid itu sebanyak 50 kali secara suka rela di kawasan parkir Busch Gardens. Aktiviti seksual tersebut juga sering dilakukan di apartmen Wallace.



 Stacy Schuler
Stacy Schuler, berusia 33 tahun. Dituduh melakukan seks orgy dalam keadaan mabuk dan dibawah pengaruh dadah. Dia juga melakukan aktiviti seks tiga serangkai dengan pelajar lelaki di kawasan dapur rumahnya dan juga di bilik mandi. Dia merayu tidak bersalah kerana mendakwa dia dalam keadaan tidak waras kerana mabuk dan khayal akibat dadah.



 Christine McCallum
Christine McCallum mula mendera mangsa bersama adiknya yang berumur 11 tahun pada 2005. Setelah tempoh 20 bulan kedua budak lelaki tersebut tinggal bersama McCallum dan suaminya separuh masa. McCallum melakukan seks dengan budak lelaki berusia 13 tahun pertama kali dalam bulan Febuari, 2006. McCallum menggunakan alkohol dan marijuana untuk memujuk mangsa melakukan hubungan seks. Hubungan seksual tersebut tamat dua tahun kemudian. Guru tersebut yang berumur 29 tahun ditahan pada Januari, 2009 atas tuduhan merogol.



 Rebecca Bogard
Guru berusia 27 tahun itu ditahan setelah ibu kepada seorang pelajar lelaki 15 tahun menemui teks mesej lucah daripada guru tersebut. 



 Kristy Sanches-Trujillo
Berumur 33 tahun dan mengajar di gred 7 kajian sosial, Jimmy Carter Middle School. Didakwa melakukan hubungan seks berulang kali dengan seorang pelajar lelaki berumur 13 tahun. 



 Lisa Lynette Clark
Bertemu dengan kekasih bawah umurnya melalui anaknya. Clark mendakwa pelajar tersebut membohongi umurnya dengan menyatakan umurnya 17 tahun sedangkan ia berumur 14 tahun ketika itu. Clark mendakwa lagi pelajar tersebut yang memujuknya melakukan hubungan.



 Cynthia Horvath
Berumur 45 tahun merupakan bekas guru dan jurulatih kumpulan sorak di Warner Christian School di Daytona, Florida. Dia ditahan atas tuduhan melakukan aktiviti seksual tidak sah dengan seorang pelajar lelaki berumur 17 tahun.



  




  

  


  




No comments:

Post a Comment